dijous, 23 d’octubre del 2008

Un conte a moltes mans


Un matí de setembre, en mirar el calendari, em vaig adonar que estava fallat: darrere del 4 anava el 6 i després el 2; després de l'11 anava el 13 i darrere el 9... Ho vaig comentar amb els alumnes de 1 ESO que en aquests moments estaven a classe i vam tenir una estona d'entreteniment. Vaig pensar que l'anècdota podia donar més de si i vaig proposar als alumnes que continuaren aquest conte que s'iniciava així:



EL DESCALENDARI
O LA REBEL·LIÓ DEL CALENDARI

Estava fart de començar en gener i acabar en desembre; i més encara d’haver d’anar sempre de l’1 al 30 o 31. Al principi es conhortava amb un de 28 a l’any i amb el de 29 cada quatre. Pero, passat el temps, aquest respir va ser insuficient. De manera que va iniciar meticulosament el seu pla de rebel·lió.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Pilar:
Sóc Joan Andrés de 1ESOC i m'ha agradat el teu blog i algun dia voldria que ens ensenyares a fer-ne un.
Bo, adéu i ja ens veiem

Anònim ha dit...

hola

jo soc Almudena de 1 ESOA i m'han agradat molt els contes

Anònim ha dit...

Hola:
Sóc Noèlia de 1 ES0 A i m'agrada molt el teu blog.

Anònim ha dit...

Hola:
Soc Cristina de 1 ESO-A m'agrada molt el teu blog